Z7_3OKIGJ82O8TD90Q7P1NIEIQ5G5

La meva targeta no funciona

Si la targeta de crèdit o dèbit no funciona, és possible que sigui per alguna d'aquestes tres causes:

  • No està activada

Pots comprovar si la targeta està activada des de l'aplicació Santander o la banca en línia:

  • En l'App, des de la teva Posició Global, localitza la targeta i prem el botó “Activar targeta”.
  • A la banca en línia, selecciona l'opció "Comptes i targetes" al menú superior i tria la targeta en qüestió per activar-la.

  • S'ha deteriorat

Els imants de bosses i carteres, el frec amb altres targetes, el contacte amb el mòbil, etc., poden deteriorar les targetes bancàries. Si t'ha passat, bloqueja la targeta entrant a l'aplicació Santander o a la banca en línia:

  • En l'App, des de la teva Posició Global, localitza la targeta i prem sobre ella, entra en “Més opcions” i prem el botó "Bloquejar targeta".
  • A la banca en línia, selecciona l'opció “Comptes i targetes” al menú superior i tria la targeta en qüestió per bloquejar-la.

Un cop fet aquest pas, t'enviarem una targeta nova al teu domicili.

  • Has superat el límit de la targeta

Si has superat el límit establert de la targeta no podràs utilitzar-la. Pots augmentar el límit de la targeta de dèbit o crèdit des de l'aplicació Santander o a través de la banca en línia.

  • En l'App, des de la teva Posició Global, localitza la targeta i prem sobre ella, entra en “Més opcions” i prem el botó "Modificar límits".
  • A la banca en línia, selecciona l'opció “Comptes i targetes” al menú superior, tria la targeta i prem "Modificar límits".

Recorda que si el que desitges és ampliar el límit de la teva targeta de crèdit, el podràs fer en funció de l'import que tinguis preconcedit.

Si no pots fer una compra en línia amb la targeta i no és a causa de cap dels motius anteriors, comprova si has donat d'alta el teu telèfon mòbil a l'aplicació de Santander com a dispositiu segur.

Z7_3OKIGJ82O8TD90Q7P1NIEIQ584

Et pot interessar

×
${loading}
×