Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
L'assegurança comença el 7 de maig del 2025 i venç el 3 de maig del 2028. Abans del venciment es podrà rescatar l'assegurança de forma total en finestres mensuals i es rebrà el valor de mercat de la pòlissa, podent ser aquest major o inferior a la inversió realitzada inicialment.
L'assegurança té una cobertura de defunció la prestació de la qual és el valor de mercat de la inversió més un capital addicional de 505€. Aquesta quantitat podrà ser superior o inferior a la prima inicial aportada.
Si ets client de Banco Santander, podràs contractar-ho si:
Podràs contractar-ho a partir d'una prima única inicial de 10.000€ i fins a 50.000€.
Durant la vida del producte, l'objectiu és fer pagaments anuals a través de rescats parcials preconcertats, així:
|
Rescat Parcial Preconcertat |
---|---|
Abril 2026 |
1,58% |
Abril 2027 |
1,58% |
Abril 2028 |
1,58% |
Tots els percentatges s'aplicaran sobre l'import de la prima inicial aportada.
Tots els percentatges que s'indiquen estaran subjectes a retenció fiscal d'acord amb la normativa vigent en el moment del pagament.
Per a procedir als pagaments i devolució de la prima indicats, La Companyia Asseguradora (Santander Segurs i Reassegurances S.A.) inverteix la prima en un bo de l'Estat (codi ISIN ES0000012B39) emès pel Regne d'Espanya amb venciment el 30 d'abril del 2028.
Com que es tracta d'una assegurança en què el prenedor assumeix el risc de la inversió, la companyia asseguradora no garanteix en cap cas amb el seu patrimoni propi la recuperació de l'import invertit pel prenedor ni la consecució de cap rendibilitat.
Si vols obtenir més informació sobre Santander Venciment Assegurança 29 i sobre com la pots contractar, adreça't a qualsevol oficina de Banco Santander o posa't en contacte amb el teu gestor de Santander Personal.
Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
Contractable per un import de 10.000 a 50.000 €.
Amb objectiu de rebre pagaments anuals.
Rescat total abans del venciment a valor de mercat.
Et pot interessar
Què és la diversificació de riscos financers?
BLOG SANTANDER
Què és la diversificació de riscos financers?
DICCIONARI
En vull saber més
Què és la inversió sostenible i responsable o ISR?
BLOG SANTANDER